דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת ביטוח חזקה 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2285 פעמים ]

בחירת חברת ביטוח חזקה

לפני שנתיים לערך התחיל המשבר הכלכלי החמור ביותר מזה עשרות שנים וסחף איתו בנקים, תאגידים, בתי השקעות וגם, חברות ביטוח, גם כאלה שיש להן סניפים בישראל. הכותרות זעקו, הבורסה התרסקה ובאוויר הייתה תחושה קשה של מיתון. אנשים פחדו לאבד את כל רכושם, את החיסכון הפנסיוני ואת ההשקעות שלהם.

שנתיים אחרי, נדמה שהסערה חלפה וחברות הביטוח התאוששו באופן מרשים מהמשבר הכלכלי שתקף אותן. אנקדוטה זו מבהירה היטב את הצורך בחברת ביטוח חזקה בעלת גב כלכלי על מנת שתוכל להחזיק את כל כמות הביטוחים והפוליסות שהן מציעות.
בסופו של דבר, חברות הביטוח מחזיקות את כספם של המבוטחים ובעזרת השקעות נבונות בשוק ההון הן ממנפות את הסכומים כך שבמקרה הצורך הן יוכלו לעמוד בהתחייבויות שלהן ולשלם פיצויים, קצבאות או חסכונות פנסיוניים. לכן, במקרה ושוק ההון נמצא במשבר כלכלי, ההשקעות לא עולות יפה וחברת הביטוח מפסידה את כספה ואת הונה הפרטי. יחד עם זאת, חברת ביטוח גדולה, תדע לצאת מהמשבר בצורה נבונה.

ככלל, רווחי חברת ביטוח מסוימת נובעים מכספי הפרמיות המשולמות על ידי המבוטחים בניכוי כספי הפיצויים שניתנים והתשואות מהשקעות בשוק ההון. לכן, על מנת שחברת ביטוח תהיה רווחית היא חייבת לגייס לקוחות חדשים ולהשקיע בתבונה. חברת ביטוח בהרבה מובנים, היא בעצם בית השקעות.

כמה פוליסות צריך בן אדם?

פוליסות ביטוח מכסות חלקים נכבדים מחיינו: ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, בריאות, סיעודי, ביטוח נסיעות וביטוח תרופות. בקיצור, אנחנו מאבטחים את חיינו באמצעות ביטוחים כדי שבמקרה הצורך, איכות חיינו לא תיפגע ותישאר באותה רמה. אבטוח זה מקבל משנה תוקף כאשר אנחנו הופכים להורים, או אז עלינו לחשוב לא רק על עצמנו אלא גם על ילדינו.
עובדה זו הופכת את הבחירה בחברת ביטוח לחשובה במיוחד. כל אדם או יחידת משפחה מחזיקה מספר ביטוחים הכרחיים, לעתים בחברות ביטוח שונות. כיצד נדע שהחברה בה אנו מבוטחים אכן תעמוד בהתחייבויותיה בעת הצורך?

ישנן שתי דרכים:

•    לברר בעצמנו.
•    דרך סוכן ביטוח.

כחלק משירות ללקוח ושינויים גלובליים, ניתן כיום לברר את מצבה הכספי של כל חברה, לרבות חברת ביטוח. חלקן אף פורשות את הדוח"ות השנתיים לקריאה באינטרנט, כך שכל אדם יכול לדעת את מצבה הפיננסי. יחד עם זאת, אין צורך ללכת כל כך רחוק ועמוק, קריאה במוספי הכלכלה או ייעוץ עם אדם המבין בתחום יוכלו לגלות לכם האם חברת הביטוח עמם אתם שוקלים להתקשר אכן תוכל לעמוד בהתחייבויותיה בעת הצורך.

הדרך השנייה היא לפנות לסוכן ביטוח אחד ולתת לו לדאוג לכל סוגי הביטוחים שאתם צריכים. סוכן ביטוח מכיר את כל חברות הביטוח בשוק, את כל הפוליסות וכל ההתאמות שצריך לעשות על מנת לתפור פוליסה אטרקטיבית, בשביל זה משלמים לו. העיקרון הוא פשוט: קל יותר למצוא סוכן ביטוח אחד טוב ממספר חברות ביטוח שונות.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב